Mobilio

Oldaltérkép | E-mail küldés
Aktuális Aktuális Hálózatunkról Hálózatunkról Termékek Termékek Szolgáltatások Szolgáltatások Tanácsok Tanácsok Akciók Akciók Szervizek Szervizek Kapcsolat
FőoldalHírek
     


Hírek
Hogyan rendelhet online?
2015-10-09

Honlapunk a Mobilio szervizhálózat internetes értékesítési pontjaként is működik. Azokon a településeken, ahol található Mobilio szerviz a honlapon megrendelt termékek átvételére kizárólag szervizeinkben és felszereléssel együtt van lehetőség. Minden más esetben lehetőség van a megrendelések, akár ingyenes kiszállításal történő teljesítésére is. Az internetes megrendelésekre vonatkozó részletes feltételeket az Általános Üzleti és Szállítási Feltételeink tatalmazzák.

A Mobilio.hu weboldalon történő vásárlással Ön egyszerre élvezheti egy internetes áruház kényelmét, a kedvező árakat és egy évtizedes múlttal rendelkező, valódi szervizekből álló országos hálózat szaktudását és megbízhatóságát.

  1. Ha található az Ön közelében Mobilio szerviz

    A honlapon található keresők segítségével válassza ki a kívánt terméket, kattintson az ár mellett megjelenő Rendel szóra majd töltse ki a megrendelő lapot. A megrendelés kitöltése során kiválaszthatja az Ön számára legkényelmesebben elérhető szervizt. A rendelés beérkezését követő néhány órán belül szervizünk kapcsolatba lép Önnel, hogy egyeztesse a megrendelt termék átvételének ill. felszerelésének lehetséges időpontját és a megrendelés kielégítő teljesítéséhez szükséges egyéb részleteket. Amennyiben a megrendelt termék esetleg nem elérhető, szervizünk tájékoztatja Önt az azonos műszaki színvonalú lehetséges alternatívákról is. Ön ezen információk ismeretében megerősítheti vagy törölheti is megrendelését. A megrendelés a megerősítést követően válik véglegessé. Ezt követően nincs más tennivalója, mint az egyeztetett időpontban befáradni szervizünkbe, ahol szakszerűen elvégzik a termék felszerelését.

  2. Ha nincs az Ön lakóhelye közelében Mobilio szerviz és ezért kiszállítást kér

    Ebben az esetben a terméket a központi ügyfélszolgálatunktól kell megrendelnie. A honlapon található keresők segítségével válassza ki a kívánt terméket, kattintson az ár mellett megjelenő Rendel szóra majd töltse ki a megrendelő lapot. A megrendelés kitöltése során válassza a KÖZPONTI ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT. A rendelés beérkezését követő néhány órán belül munkatársunk kapcsolatba lép Önnel és tájékoztatja a megrendelt termék szállítási idejéről és a felmerülő esetleges költségekről. Amennyiben a megrendelt termék valamilyen ok miatt esetleg nem szállítható, tájékoztatást kap a lehetséges alternatívákról is. Ön ezen információk ismeretében megerősítheti vagy törölheti is megrendelését. A kiszállítással történő megrendelések esetleges költségeit a mindenkor érvényes Általános Üzleti Feltételeink tartalmazzák.

További hasznos tudnivalók, gyakori kérdések:

Milyen kötelezettséggel jár ha a honlapról elküldök egy megrendelés?

A megrendelés elküldése az Ön részéről még nem jelent visszavonhatatlan vásárlási kötelezettséget. A megrendelés a konkrét szállítási határidőt is tartalmazó visszaigazolásunk elfogadását követően válik véglegessé és mindkét fél számára kötelező erejűvé.

Mi értelme van megrendelést küldeni, ha nem ismerem a szállítási határidőt?

Bármely termék szállítását több forrásból is tudjuk biztosítani. A Mobilio hálózat összesen 9 szervizt egyesít. Hálózatunk jelentős saját gumiabroncs és felni készlettel rendelkezik, amely részben a szervizeinkben részben pedig a központi raktárunkban található. Kiterjedt gyártói kapcsolataink és beszállítói hátterünk révén azonban ennél sokkal több, akár több százezer darabos készletből tudunk néhány napon belüli szállítást garantálni.

Ha előzetesen ismerjük az Ön igényét és autójának adatait akkor ez pontosabb információt és garantálható szállítási határidőt is jelent, mert lehetőségünk van arra, hogy az alternatívák közül megkeressük az éppen legjobb és leggyorsabb megoldást. Az előzetes megrendelés elküldésével tehát elősegíti, hogy már az összes szükséges információ és konkrét szállítási határidő birtokában tudjunk kapcsolatba lépni Önnel.

Ez sokkal hatékonyabb és az Ön számára is előnyösebb megoldás, hiszen munkatársaink nem csupán a megrendelésben szereplő termékek elérhetőséget ellenőrzik, hanem azt is, hogy az mennyire megfelelő választás az Ön autójához. Amennyiben úgy ítélik meg, hogy kedvezőbb megoldás is lehetséges, javaslatot tesznek erre. Ha pedig az eredetileg rendelt termék valamilyen ok miatt rövid határidővel nem szállítható, akkor azzal műszakilag egyenértékű alternatívákat is ajánlunk Önnek.

Mi történik a megrendelés elküldése után?

Amennyiben a megrendelését sikeresen regisztráltuk, erről néhány percen belül egy automatikus visszaigazolást kap amely tartalmazza a megrendelés legfontosabb adatait. Amennyiben nem kapja meg ezt az e-mail üzenetet, akkor valamilyen technikai probléma lépett fel és a rendelés elküldése nem sikerült vagy esetleg rosszul adta meg az e-mail címét így szerverünk a visszaigazolást nem tudta elküldeni. Amennyiben honlapunkon (www.mobilio.hu) megrendelést adott fel és nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük ismételje meg a megrendelést. Szükség esetén kérje ügyfélszolgálatunk segítségét a 06-1-398 1340-es telefonszámon.

Tartalmazza-e az ár a felszerelés költségét is?

A honlapunkon szereplő termék árak a felszerelés díját általában nem tartalmazzák. Az interneten megrendelt gumik és felnik felszerelését azonban szervizeink egy egységes, kedvezményes áron végzik el. A mindenkori szerelési árat az Általános Üzleti Feltételeink tartalmazzák.

Van-e és mennyi a szállítási költség?

Az esetek többségében az internetes megrendelésekre Önnek nem kell szállítási költséggel számolnia. A szervizeinkben történő átvétel esetén, a szerelési díjon felül semmilyen pluszköltség nem merül fel, feltéve, ha a szerelést szervizünk végzi. A költségek mellett egyébként a garancia miatt is ez az Ön számára a legkedvezőbb megoldás. Ha a terméket szervizünkben veszi át, de valamiért mégsem ott kívánja szereltetni, akkor darabonként a mindenkor érvényes, 1 db-os rendelésre vonatkozó szállítási díjat számoljuk fel.

A kiszállítással történő megrendelés esetén 4 db gumi vagy felni ugyanarra a címre történő szállítása ingyenes, ennél kisebb mennyiség esetén pedig a mindenkor érvényes Általános Üzleti Feltételek-ben szereplő költségekkel kell számolnia..

Milyen fizetési módok közül választhatok?

A szervizeinkben készpénzes és bankkártyás fizetési mód közül választhat. Ez utóbbi azonban nem minden szervizünkben áll még rendelkezésre. A kártyás fizetés lehetőségéről a megrendelés visszaigazolása folyamán a szerviztől kaphat tájékoztatást.

A kiszállítással rendelt termékek esetében utánvétes fizetés vagy előre történő banki utalás lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a szállító cég a beszedett készpénz kezeléséért díjat számít fel, ezért az utánvétes fizetést egy egyszeri, számlánként felszámított költség terheli. Ennek mindenkori mértékét az Általános Üzleti Feltételeink tartalmazzák. A banki utalással történő fizetés esetén ez a költség nem merül fel.

Hol vannak a szervizeik?

Szervizeink felsorolását és azok elérhetőségét honlapunkon a SZERVIZEK menüpont alatt, vagy a SEGÍTHETÜNK rovatban a szervizlista hivatkozásra kattintva érheti el.

Milyen egyéb feltételek vonatkoznak az internetes rendelésekre?

A honlapunkon történő megrendelésekre és azok teljesítésére vonatkozó részletes feltételeket az Általános Üzleti Feltételeink tartalmazzák, amelyet a főoldal SEGÍTHETÜNK? rovatából vagy a megfelelő menüpont alatt érhet el.




Tekintse meg korábbi híreinket : Hírarchívum
Gumiabroncs márkák
Continental | Dunlop | Fulda | General Tire | Goodyear | Michelin | Pirelli | Hankook | Uniroyal | Laufenn | Vredestein | Sava
Alutec könnyűfém keréktárcsák
13" 14" 15" 16" 17" 18" 19" 20"